Sta ste novo otkrili od muzike

Iju, ovde ničega dugo nije bilo.

Evo od mene nešto.

Ko voli opuštenu elektronsku muziku sa primesama nekakvog trip hopa, onda bi ovo moglo biti prava stvar za njega. Izdaje već poznati Ninja Tune.

Emika, album izašao pre nekoliko dana, ova stvar je "Professional loving".

• 4 weeks later...

Ja sam ove likove tek skoro izvalio. :D

Napravili su jedan album u Jugoslaviji,pa su se onda kolektivno preselili u Kanadu i sa malo izmenjenom postavom nastavili rad,izdali su jos 2 albuma koliko ja znam. :) Neke od pesama su odradjene i na srpskom i na engleskom.

Klasican fazon 80-ih. :D

http://www.youtube.com/watch?v=GaGRImSlEbY&feature=related

"Nothing is true,everything is permitted."

Guglao sam neke gitarske tableture i poznate rifove ortaku za vežbanje pošto voli da pegla gitaru i naletim slučajno na metalcore pravac i malo kasnije screamo. Oduševio sam se bass rifovima, a bogami i skillom koji imaju neki bubnjari.

Ima popriličan broj dobrih bendova poput A Day To Remember, Texas In July, Miss May I, August Burns Red, Evergreen Terrace, I Killed The Prom Queen, ali su mi se najviše dopali Parkway Drive.

Born of a broken man, never a broken man.

Ko je jebo preko rura, taj se usrećio u pičku materinu

Gambit hipster!

Ja sam skoro otkrio Marian McPartland u smislu njenog Piano Jazz radijskog show-a i mogu vam reći da mi skroz prija. Inače je baba rođena 1918, ima 93 godine, i dalje radi, vrlo zanimljvo. Tako da ja onda skinem njen show u kojem uvek ima nekog gosta, onda taj gost malo priča pa onda svira i tako :) I skroz mi je odlično kad recimo raduckam nešto, a možda prvenstveno zbog toga što ja volim kad na radiju i nešto pričaju, nisam od onih što gotive samo da svira muzika.

pa eto, ako nekoga zanima, ima po torrentima uvek emisija da se svuku.

Two Steps From Hell is a production music company based in Los Angeles, California. Founded by Nick Phoenix and Thomas J. Bergersen[1], the company produces music for movie trailers and top ten classical albums on iTunes, Amazon and CD Baby. In particular, the group's music has been used in trailers for such films as Harry Potter and the Order of the Phoenix, Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2, Star Trek, The Dark Knight, The Fighter, Avatar, Rise of the Planet of the Apes, No Country For Old Men, 2012, X-Men Origins: Wolverine, X-Men: First Class, Inception, Drive Angry, The Twilight Saga: Eclipse, The Town, Priest and Prince of Persia, as well as video games such as Mass Effect 2 and Killzone 3, and television shows such as Doctor Who, Game of Thrones and Blue Mountain State.

I see by your outfit, that you are a cowboy.

Ovo bi možda moglo ovde :)

From YouTube member bd594, the same geek who brought us “Bohemian Rhapsody” by The Gadget Orchestra a couple of years ago, we now have the classic “House of the Rising Sun” played by various vintage electronic gadgets. The instruments:

a. HP Scanjet 3P, Adaptec SCSI card and a computer powered by Ubuntu v9.10 OS as the Vocals. (hey, the scanner is old)

b. Atari 800XL with an EiCO Oscilloscope as the Organ

c. Texas instrument Ti-99/4A with a Tektronix Oscilloscope as the Guitar

d. Hard-drive powered by a PiC16F84A microcontroller as the bass drum and cymbal