Prva partija ITR vs Genius

Eh, ITR je imao ogromnu prednost, 1 base 3 rax opening protiv fast void raid, expo, imao je duplo vecu vojsku na pocetku, i nije napao, nego se povukao kad je video force field, i to ga je kostalo partije kad je Genius uradio njegov timing push. Suvise lako izgubljena partija, ali i zasluzeno, ITR je morao drugacije da odreaguje, ili da ranije napadne, ili drugacije da se pripremi za gate/void ray push

Druga

Au kako fast cloak banshee kaznjava protose ako ne naprave robo, i ne scoutuju sta se desava (sto i nije tesko spreciti wallinovanjem)

Edited by _vladimirBG_

• Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

E jbg, ja nisam gledao prvi matchup jer sma imao neka posla. Posle sam delimichno pratio drugi matchup. Ovaj drugi je bio opasan. Mogu misliti kakav je bio prvi matchup... [:)] Ne mogu da dochekm sutrashnji dan da gledam Boxera i Nadu, Clash of the titans... [:p]

Show must go on

spearvstank.gif

poslednja partija prvog je bas jebacka bila:)...zato sutra peglanje!

Bedak samo sto je ispao poslednji toss, vidi se da je terran OP definitivno, takodje me iznervirao kyrix koji ne moze 3 puta za redom jednom da izvuce 2 infestora i pobaca fungal. Jos veca sramota je da ga juri bez baneling speeda po mapi gde nema creep, katastrofa kako je odigrao, ali da ne moze da ispravi istu gresku 2-3 puta za redom je stvarno fail.

Erm, fungal ne bi pomogao :( iz dva razloga, iz prvog, ionako je spredovao marince, tako bi fungal retko bio efikasan, jer nikad nisu bili u grupama, drugo pozicioniranje borbi nije nikako bilo za fungal, vec za banelinge (koje je doduse i imao, ali svaki resurs za njih mu je znacio). Sobzirom da je Kyrix bio konstantno pod pritiskom, nekad nije mogao bas iste sekunde cim digne lair da upgraduje speed, koliko god da je bitan, prioritet mu je bilo da prezivi, a vrlo cesto je bilo na granici. Ako je vec nesto mogao da pokusa u prvoj partiji sto nije, to bi recimo bilo par baneling mina, ali opet, prva je bila toliko brzog tempa, da nije imao previse vremena da improvizuje, jednostavno protivnik mu nije davao da dise.

da je teran op partije ne bi bile onako guste 3-2 itd...., naravno igra je jos nova trebace jos patcheva da se sredi sve da bude balans do jaja, svakako igra u ovom stanju nije broken. Foxer je dobio zato sto je dobar igrac (cak mi se vise svidja njegov stil od pravog Boxera), da nije imao sulud micro bio bi opran najstrasnije sa blingama.

/ignore.

neki ljudi ne razumu neke stvari!1!

[8D]

evo onog intervjua sa njim posle ovog zadnjeg meca, preuzeto sa timsketecnosti

Super Rookie FoxeR, 'I still have holes in my play'

FoxeRPrime, considered the 'super rookie' of this season's GSL advanced to the semi finals with a distinctive playstyle, beating KyrixZenith 3:2.

Q. How does it feel to advance to the semi finals?

A. The games were so tough, I just feel happy that I won.

Q. It looked very hard to tell who the winner was until the very end.

A. In the last set, I didn't defend well against his first rush. I thought I lost and decided to give it my best. My focus brought me back into the game and the gold expansion with tank defense gave me hope.

Q. In the first set, your marine micro was spectacular.

A. I realized after the game that I didn't upgrade combat shields. No wonder my marines died so freaking fast. I was too busy during the game.

Q. Is there a secret to your marine micro?

A. It's crucial to know where his zerglings and banelings are. I like to lure with marines in front and make a concave while spreading out with the marines in the back.

Q. KyrixZenith's aggression was overwhelming in sets 2 and 3.

A. When I practiced, there were no zergs as aggressive as him. I felt like I lost even though I knew it was coming.

Q. What did you think when you were behind 1:2?

A. I never had the experience of playing a Bo5, so I thought I was sure to lose, but the Prime coach calmed me down during the break and helped me immensely.

Q. In the 4th set, you finished the game with pure banshees.

A. He found about my 2 starport banshee build, so I thought I would lose if mutalisks were out. I had to attack, and when I killed all his queens with micro, I knew I won.

Q. You also made banshees in the 5th set.

A. I didn't really prepare for the last game. It wasn't a well prepared build so I was behind.

Q. KyrixZenith never used infestor against you.

A. If the zerg went infestors, they tended to be overwhelmed by my aggression during practice. He definitely made the right choice of not making infestors I think.

Q. The ID of FoxeR does not seem to fit you.

A. I heard that foreigner fans like Fake Boxer. I'm not completely sure of what to do, if there is a good name, please let me know.

Q. In the semi finals, you will face off with HopeTorture or NEXGenius.

A. I want to face HopeTorture. He beat my teammate CheckPrime both last season and this season, so I want to get revenge.

Q. Do you think you will do well?

A. I thought I grew as a player after today's games. I'll show a more perfected game in the semi finals.

Q. It looks like you will have a lot of fans.

A. I still have holes in my play. It would be nice if they cheered me on for my playstyle, and kept doing so.

Long interview... decided to share with you guys

Not sure if I have the 'right' to post these on here, but let me know and I'll delete it or something, otherwise, enjoy!

PS. also thought it was interesting how he mentions infestors would lose to him. There were a lot of us posting in LR that infestors would've done the trick, but guess not? haha

Edited by makiii

/ignore.

ROFL Sting, hahahaahahaahahahaahahahaahah, koji jebeni win, hahahaahahahahaahaha :))))))))))))))))))))))))) zamalo da nisam probudio moje koliko se jako smejem :D :D :D

Evo bas procitah na TLu intervjuu, jako dobri odgovori, svaka cast i njemu i Kyrixu, za epic mec, i epic prvu i petu partiju, zaista mec vredan cetvrtfinala, i to obojica novajlije, ko bi rekao..

Shta nas ceka kada divljaci tipa Flasha predju na SC2? Cao zdravo zivote? Gledacemo meceve i jesti narucene kineze dok ne poumiremo ispred raspalih racunara i brzih internet veza...

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Selimo se u Koreju da gledamo SC i cirkamo vopi, kad sam bio kod ortaka zavalili smo brda piva i grickalice i gledali on demand starcraft na 52" tv-u lol.... ladno imaju da mozes da biras koji ces mec da gledas,pretraga itd.....FFS ne ovako kao bijednici neke bulja strimove :)

Edited by makiii

/ignore.

Ehh da, to je najbolji deo svega ovoga, ovo je tek pocetak, tek drugi turnir, tek 0.0000000000000000000000001% od onoga sto predstoji :) Juce FruitDealer, danas Fake Boxer, sutra neko treci, dok za to vreme stare SC BW zvezde se zagrevaju, doduse neke se i vec zagrejale, bice ovde velika borba, za svako mesto na turniru, a kamoli za neki bolji plasman...

Zato za one koji uzmu na ova tri GSLa S codove, to je kao da su uboli jack pot, i prvi seli na voz za uspeh, sto ce drugi morati da jure i jure i jure i... jure :)

[roflmao] @ proshla strana

Boxer je promenio nick u ManOfOneWay. Flash ce promeni nick u Twitch_master. [:D]

Jedva chekam da svi ludaci predju na SC2. Kupicu veci monitor da mogu da sednem ispred, uzmem kukuruz - chili da grickam (me looks @ Sting [:)]) i odvrnem stub... PLAGUEEEE! [:D]

Show must go on

spearvstank.gif

[roflmao] @ proshla strana

Boxer je promenio nick u ManOfOneWay. Flash ce promeni nick u Twitch_master. [:D]

Jedva chekam da svi ludaci predju na SC2. Kupicu veci monitor da mogu da sednem ispred, uzmem kukuruz - chili da grickam (me looks @ Sting [:)]) i odvrnem stub... PLAGUEEEE! [:D]

[roflmao] kupio sam sinoc da imam da grickam dok gledam Boxera i Nadu [:D]

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !