geografske pitalice

Dule_smor

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mislim da ste u pravu :) valjda, tj. obzirom da je u vec pomenutoj bitci kod Ankare 1402. despot Stefan Lazarevic bio jako istaknut, tj. da se svim silama borio za Turke, u njegovu chast, tj. u ime njegovog ucheshca u toj bitci ostao je naziv "Srp Gazi" :) e sada Ghazi kao rech znam iz Medieval Total War-a (realno), pa sam nekim ischitavanjem svojevremeno doshao do toga da rech Ghazi znachi heroj, tako da se to mesto valjda zove Srpski Heroj :)

ubij jednog - ubica si;

ubij hiljadu - vojskovodja si;

ubij milion - drzavnik si.

A single death is tragedy, million is a statistic. - I.V.Stalin

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

NN 4ever

Tačno, malo si me zbunio, ali tačno je.

Ekvatorijalna klima, tropska klima, monsunska klima i pustinjska klima, cepaj dalje.

"When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you'll be successful".

"Nearly all men can stand adversity, but if you want to test a man’s character, give him power".

Superbia in Proelio

venecuela, iran, saudijska arabija, irak, libija

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Русија, Сауди Арабија, Ирак, Венецуела и сад не знам да ли Иран, САД, Аустралија, Норвешка...

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.