RPG pitalice :)

dvnityCker

^^ Naravno, cak u dvojci imas mogucnost jednog da vodis. Mislim da su neki mutirani rakuni, ali ne mogu da se setim imena pa nisam hteo nista da kazem. Eto ako to nije dovoljno neka bude hint za nekog ko im zna tacno ime ;)

BTW ovo za srecnog varvarina ono nisam racunao na ddo tako da ne znam. Ocigledno smo svi mislili na neke pnp varijante.

DDO je identican kao i svaki pnp 3,5 i pod potpunom je kontrolom Wizzards of the Coast-a i ne sme da se ubaci ni jedna sugava tekstura bez da je oni odobre. Jedina razlika je da ne moras da rolas za statsove nego dobijes maksimum na pocetku i kad se levelujes. Pocetni CON mi je bio 16 a pod rejdzom 20 i kusur, ne mogu da se setim tacno. Sad cu da probam da iskopam screeny sa kompletnim statsovima pod rejdzom jer me je vec milijarda ljudi pitala kako sam to uradio. :)

Carski freeshare je pojeo slike. Topic na RuRu je bio: http://forum.klanrur.rs/index.php?showtopic=39478 pa ako neki car uspe da iskopa slike bio bih jebeno zahvalan.

Edited by abohac

• Replies 586
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eto vec kod tog max hp kod levelovanja se odstupa od klasicnog pnp-a. Uvek kad sam igrao bacas kocku pa sta te strefi.

Yup, to je manje vise jedina razlika. Kad je izasla igra je bio dobar broj ljudi koji je trazio od devova na DDO forumima da se to pod hitno promeni a ovi su bili u fazonu 'Sta kad jednom rolate lika da se lockuje account da ne moze da se rerola LOL'. :)))))

^^ Naravno, cak u dvojci imas mogucnost jednog da vodis. Mislim da su neki mutirani rakuni, ali ne mogu da se setim imena pa nisam hteo nista da kazem. Eto ako to nije dovoljno neka bude hint za nekog ko im zna tacno ime ;)

BTW ovo za srecnog varvarina ono nisam racunao na ddo tako da ne znam. Ocigledno smo svi mislili na neke pnp varijante.

Tako je. Mutirani rakuni zvani S'Lanter. Lokacija na kojoj bi trebalo da budu zvala se the Burrows.

Virtual, ti si sledeci ako u ovoj DnD raspravi ima zelja za novim pitanjima :)

...Од рођења спремна стоји, мене чека моја рака,
Да однесе све што имам у дубину у дубоку.

Demogorgon!

Bas sada igram BG2 i moram da kazem da sabija a sa dodatkom par taktickih modova igra je bar 5 puta teza od vanile.

Edit: eh da moj je red da pitam :) Da ostanemo na BG2 i drugoj ediciji pravila. Koja fire magija ignorise magic resistance i samim tim je super korisna za borbu sa drowovima? Radi 1d6 dmg/nivou i kapovana je na 15d6!

Edited by lakosta

lol evo i ja da dam nepotpun odgovor

nesto nesto zephyr :)

nesto nesto = IFS :)

Uf igra mi se sad Arcanum, koliko je to najbolja igra ikad.

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

oftopikoftopikoftopikoftopik:

sto se tice one FR diskusije, isceprko sam nesto, citiram eda grinvuda:

Larloch is a onetime Netherese sorcerer (still possessed of a lot of Netherese scepters, which he knows how to make) who is now a quite insane "ultra-lich" (in this case, the term means he has many unknown powers which are up to you the DM, among them the fact that he can still learn and develop new spells, increase in levels, etc.). He's probably a 46th level evil-aligned wizard right now, and he crafted many of his own undead abilities prior to undeath, which argues that he found his own 'process' for achieving lichdom.

Larloch is served by many (60+ ?) liches, formerly archwizards, whom he guides in concert, as the leader of a telepathic-web 'Overmind.' Thus far, neither psionics nor mind-influencing magics have ever been effective against him or any of his serviotr mages, because the others in the link can withstand and overcome such influences, causing them to fail.

In theory, an attack could reach all of them through the link, but some quite powerful Red Wizards have tried and failed (Szass Tam didn't try such an attack, which may be why he survived...he remains fearful of approaching Larloch and his mages, but fascinated by the details of their lichdom, hoping it might yield him some powers.)

One of Larloch's given-to-himself powers (which - in a long, involved, and secret, personally-developed process - cost him 10 years of life and some vitality, irrelevant of course given his goal of lichdom) is automatic spell reflection (of all magic cast upon him). He can by act of will override this ability, for example when he wants to work a spell on himself; otherwise, it always operates.

Mystra (Midnight's predecessor as the goddess) is said to have allowed Larloch to acquire powers approaching those of "old Netheril" in return for 'leaking' spells to persistent adventurers he or his minions might come into contact with, but this may be no more than rumour spread by the Zhents or Red Wizards or Dragon Cultists, designed to lure adventurers into Larloch-weakening forays...

As for Larloch knowing the identities and locations of other liches/Netherese survivors...no, only the one's he's destroyed. Larloch is too self-centered to hunt down folks who don't come within his easy reach. He controls plenty of archwizards/liches already, but may decide to try to either control or destroy a new one when they come into contact. He seems to be pursuing other goals, however. Which ones? That's up to each DM....."

Larloch and his lich minions have no interest in attracting attention that would waste their time and magical resources (and perhaps, if word got around how dangerous they were, even threaten their existence in the face of a concerted attack from various magical power groups working together). Larloch is not interested in ruling Faerun...but he IS interested in creating and controlling a series of magical gates linking many worlds (parallel Prime Material Planes) and Outer Planes...and so rigging their enchantments that anyone using them comes under his control/faces his forceful removal of their magic items, information from their mind, and so forth. The gates are easy for him to create (he licked all of those problems long ago). The control enchantments have been giving him troubles for thousands of years now, and as an obsessive perfectionist, he isn't going to let this rest until he gets everything just so...nor is he going to create the gates until he's ready to put the controls on them.

In short, he's a munchkin only if played that way. All Player Characters have to learn sometime that there are folks in the Realms just too powerful to tangle with.

I'm reminded of the original Realms campaign, and the Company of Crazed Venturers attacking Shaan the Serpent-Queen (who briefly appeared in a Wizards Three DRAGON article). She was busy working magic on a small island off Mintarn. They attacked, broke her concentration, and she looked up with an irritated frown. They bid her stop, or they'd destroy what she was working on; to demonstrate, one of the Company mages touched (and disintegrated) a stone he was standing beside.

She shook her head in derision, and touched the island beneath them, disintegrating IT, and dumping the Company into the chilly sea waves for a long swim...whilst she turned back to her spellcasting, floating on nothing and ignoring them once more.

A heavy-handed lesson, but...well, Larloch's in the same league, and more. Just consider him a power of the Realms and Don't Go There.

tako da ispada da larloch jeste najmocniji. al opet, to je trenutno stanje. kaze u tekstu da je dobio "powers approaching those of old netheril", sto ukazuje na to da bi karsus bio zajebaniji od njega svojevremeno, kao i iolaum (ili kako se vec pise) u vreme netherila. mada ko ce ga znati:)

u sustini izgleda da je nepobitno da je larloch najzajebaniji lik iz prostog razloga sto ispada da je razvijen za potrebe vise sile, nesto ko cunami u ril lajfu. mislim, automatic spell reflection lol

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

edit, kreki vec dao pitanje, odgovor je Talia i Vaklu :)

Posto sam poprilicno siguran da je tacan odgovor(relativno skoro sam obnovio kotor 2 jer do skora nisam imao masinu da ista novo igram :((( ), postavio bih pitanje.

Kad smo vec kad zephyra, a ja trenutno sa dubokim zakasnjenjem igram witchera, pitanje glasi da kazete sta/ko je zephyr u pomenutoj igri, i koja je njegova (kratka) uloga?

Edited by Capitaine Kotscha

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 

To znam ! Igrao sam wichera prije neko vrijeme Zephyr je onaj drowner ( Uni sto su se utopili ) Koji je ukrao ogrlicu koju je ona likusa dobila od one lady of the lake ,i kao kroz kvest saznajes da da bi navukao zephyra da ga ubijes moras da ubijas njegove podanike na par mjesta,pise u kvestu ja mislim ,kad ubijes drownere na zadnjem mjestu,on se pojavi i ubijes ga,debilno je sto izgeda kao i svi drugi... to je sve o njemu,ja mislim? Sem ako ne zelis da znas i ostatak poglavlja ( ovo sam zapamtio zato sto se desava na pocetku 4 poglavlja ,i random mi se igrica u sred poglavlja zaglavi i morao sam da ponavljam,barem nisu bili oni djelovi sa banshima,njih mrzim,odvratne mi bile,sestrice onee :D Dal sam se dobro sjetio? priznaje li mi se?

Sad kako sam procitao kapiram da mi je u prve recenice svaka druga rijec 'ona,one,oni' hh :D

Edited by WTFitsLukaDerv

Havarija bracoooo

To bi bilo dovaljno :D

Pitaj pitanje.

hvala,hvala !:D

Imao sam u vidu extra pitanje isto iz Witchera.... ali posto je proslo bilo na tu temu.

Pa ajmo dragon age... Imam par,ali ovo je nesto sto zadivljujuce rijetko ko zna... Cak cu i olaksati pitanje

U Fereldonu,pri radjenju questova za Gray Wardene,kod ashes se mozes boriti protiv 1. zmaja - High Dragon, 2. zmaj bi bila Flemeth,witch of the wilds, ( to se omogucava uz radjenje questa za Morrigan)

Ali postoji i 3. Zmaj koji je malo poseban .. E pitanje je : Gdje se nalazi ( Oblast i tacno mjesto ) I kako se nalazi :> ( Tacan proces)

Edited by WTFitsLukaDerv

Havarija bracoooo