potrebana mala pomoc i misljenje

lenji

cao, igram cs neko kratko vreme pa mi je malo problem da prepoznam nacin igre drugih igraca, u par partija me lik otkida sa pogodcima u glavu iz skoro nemogucih polozaja i nacina kretanja, u jednoj od partija admin snimi igru ali vecina tvrdi da je sve regularno. ako nije problem pogledajte demo pa mi recite vase misljenje. hvala

http://rapidshare.com/files/398981916/raven.dem.html

This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.

^.^

This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.

ok. nisam znao sad cu da sredim.

evo ga, valjda ce biti ok, doduse opet samo 10 skidanja.

http://rapidshare.com/files/401688596/raven.dem.html

po nekoj logici ako ides hodnikom ka vratima, trebao bi da nisanis u vrata jer protivnik odatle dolazi, ili u mesto gde ce se u trku pojaviti, a ne da gledas u zid jer ti odatle dolazi zvuk.

kada sam to postavio kao problem rekli su mi da je on klasu bolji igrac i da ne fantaziram [:(!]

• 2 weeks later...