iPhone 4

fatboy

erm, u redu :D ne znam bas koju poentu pokusavas da naznacis kad je sve to kuburenje koje izvodis jako lepo i bolje vidljivo na dijagramu preko tih log vrednosti, ali u svakom slucaju ne moze da skodi i sto si ispisao procentualne vrednosti, ionako su igzu smetali logaritmi :)

:-)

• Replies 292
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

zasto se snaga signala na ovom grafiku oznacava u decibelima?

zato sto se snaga signala izrazava u decibelima? :|

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

to sam i ja mislio. malo mi je chudno da jachina elektromagnetnog signala bude oznachena sa jedinicom koja se gotovo iskljuchivo koristi kao mera jachine zvuka (koji je isto talas, kapiram) ali sam mislio da se koristi neka druga jedinica

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

ja mislim da je to neko odšrafio antenu sa wifi rutera i stavio je na ip4, i da ip5 uopšte ne postoji!

eto odakle mu 33.260 postova...

Унутра је сигурно читава експлозија радости и магије!

oce opet da kazu 'ne uzbudjujte se'

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.