CMS za fotografije

Cao,

Zanima me da li mozete preporuciti neki dobar, i lepo dizajnirani CMS za manipulaciju foto galerijama. U pocetku sam na sajtu www.tt-group.net radio sve rucno, ali sada se nakupilo puno toga i treba mi lepo dizjanirana automatika,...

Kakva su vam iskustva sa Gallery 2 CMS-om?

gallery 2 je svakako nesto s cim mozes da ides, takodje vidi i cooliris web verziju.

ja sam onomad radio sa plogger-om koji je takodje OK. eto :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

gallery 2 je svakako nesto s cim mozes da ides, takodje vidi i cooliris web verziju.

ja sam onomad radio sa plogger-om koji je takodje OK. eto :)

Odlicno, hvala, jer moze i neki link da vidim kako sve to izgleda u praksi, jer verujem da je tema pragmaticna, i da svakome treba funkcionalna web galerija...

google.com :)

http://press.provision.ie/main.php?g2_view=wall3d.Wall3d

to je cooliris

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Deluje atraktivno, ali ...

1. Google ne voli iskljucivo Flesh sajtove, sto u startu za dobro pozicioniranje deplasira "Cooliris"

2. Da li je stabilna na velikom broju fotografija, je l može jednostavno da se uradi migracija i td..

Cini mi se da zahteva ogroman protok ,

Je l imas licno iskustvo sa ovom galerijom ili ne...

Deluje atraktivno, ali ...

1. Google ne voli iskljucivo Flesh sajtove, sto u startu za dobro pozicioniranje deplasira "Cooliris"

2. Da li je stabilna na velikom broju fotografija, je l može jednostavno da se uradi migracija i td..

Cini mi se da zahteva ogroman protok ,

Je l imas licno iskustvo sa ovom galerijom ili ne...

znam da je stabilna za veliki broj fotografija, ostalo ne znam. iskustvo imam samo u ploggeru i plogger je ok. mozes naci gomilu sajtova na netu koji koriste jednu od ove tri galerije, pa overi